0 % önrésszel külföldre. Keress $ -ban, Euróban. ' 92. óta működő munkaközvetítő cég partnere fiatalos munkavállalókat keres szállodaiparba,luxushajókra bármilyen végzettséggel. Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469 telefonszámon! Nyilv. szám: 00468/2009, Jelentkezés weboldalunkon: http://kulfoldimunkak.blogspot.com

2011. március 7., hétfő

Fizikai munka: takarító állás

Részmunkaidős állásra keresünk Budapest belvárosában található panzióba takarítónőt!


Jelentkezés: Keddtől-Szombatig LEJÁRT HIRDETÉS!

1 megjegyzés:

  1. Tisztelt Hirdető.


    Pribovszki Katalin vagyok 40-éves,most másod állást keresek.Szeretnék elhelyezkedni ha van rá lehetőség.
    -10,5 évig dolgoztam családnál,mint házvezetőnő és béby szitterként.A család külfödre költöztek.A munkájuk miatt kellet külföldre menniük.
    -Takarító nőként dolgoztam kórházba 1,5 -évig,mellette bankban dolgoztam takarítónőként.
    Mindig rendes ,tiszta megjelenésem van,nem dohányzom.Szeretek takarítani,igényes vagyok a munkámra,precíz,pontos,becsületes munkát végzek.Tisztaságot,friss illatot hagyok magam után,precíz,gyors,talpra eset,becsületes vagyok.

    Elérhetőségem:06-202434078
    Üdvözlettel : Pribovszki Katalin

    VálaszTörlés